ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ
Η ιστορία της Danone, όπως την γνωρίζετε σήμερα, είναι πάνω απ' όλα μια απίστευτη ανθρώπινη περιπέτεια που ξεκίνησε στις αρχές του 20ου αιώνα με δυσκολίες και αποφασιστικότητα. Σε αυτή την σελίδα θα βρείτε πληροφορίες για τα θεμέλια πάνω στα οποία συνεχίζουμε να χτίζουμε για να διαμορφώσουμε το μέλλον της εταιρείας μας.
Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΑΣ
«ΝΑ ΦΕΡΟΥΜΕ ΥΓΕΙΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΣΕ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ»
Η δέσμευση της Danone να προσφέρει υγεία μέσω της διατροφής είναι τόσο παλιά όσο και η ίδια η εταιρεία. Το 1919, ο Isaac Carasso ξεκίνησε να παρασκευάζει γιαούρτι για να βοηθήσει τα παιδιά με εντερικές λοιμώξεις, χρησιμοποιώντας καλλιέργειες από το Ινστιτούτο Παστέρ. Τη δεκαετία του 1920, πούλησε τα πρώτα του γιαούρτια σε φαρμακεία της Βαρκελώνης, προτού επεκταθεί σε παντοπωλεία. Ακόμη και πριν από αυτό, στα τέλη της δεκαετίας του 1890, η Nutricia - η οποία ένωσε τις δυνάμεις της με τη Danone το 2007 - ήταν πρωτοπόρος με ανακαλύψεις που έχουν αλλάξει τη ζωή των ανθρώπων σε ολόκληρο τον κόσμο.
Εδώ και έναν αιώνα, παραμένουμε πιστοί στον αρχικό σκοπό του ιδρυτή μας, εμπορευόμενοι υγιεινά, νόστιμα προϊόντα προσαρμοσμένα στις διατροφικές ανάγκες και συνήθειες των καταναλωτών μας.
Και ενώ η επιχείρησή μας ασχολείται με τη διατροφή των ανθρώπων και τη υποστήριξή τους για τη φροντίδα της υγεία τους, δεν ξεχνάμε ποτέ ότι πρόκειται επίσης για την βοήθεια που προσφέρουμε για να ζήσουν μια καλύτερη ζωή μοιράζοντας την απόλαυσή τους με τους δικούς τους ανθρώπους.
Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, οι καταναλωτές ενδιαφέρονται για τη διατροφή τους. Η επανάσταση που βρίσκεται σε εξέλιξη διαμορφώνει τον τρόπο με τον οποίο παράγονται και καταναλώνονται τα προϊόντα, καθώς και την προσέγγισή μας για τη διατήρηση των πόρων και την προστασία του περιβάλλοντος.
ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΜΑΣ
Το 2017, η Danone αποκάλυψε το ανανεωμένο λογότυπο της και την πρώτη της εταιρική υπογραφή: Ένας πλανήτης. Μία υγεία. (One Planet. One Health.) Αυτές οι λέξεις αντικατοπτρίζουν το όραμά μας ότι η υγεία των ανθρώπων και η υγεία του πλανήτη είναι αλληλένδετες. Είναι μια έκκληση για δράση προς όλους τους καταναλωτές και όλους όσοι έχουν σχέση με τη διατροφή να συμμετάσχουν στην επανάσταση που αφορά στη διατροφή: ένα κίνημα που αποσκοπεί στην υιοθέτηση πιο υγιεινών και βιώσιμων διατροφικών συνηθειών.
Η ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΜΑΣ
Στην Danone Nutricia, οι υπάλληλοί μας βοηθούν να καθορίσουμε μαζί τη στρατηγική μας. Μέσω της έρευνας “Danone People Survey” αλλά και διαφόρων άλλων προγραμμάτων όπως πχ το πρόγραμμα Pulse όλοι οι υπάλληλοι της Danone διεθνώς – ανεξαρτήτως βαθμίδας, θέσης ή τοποθεσίας έχουν την ευκαιρία να εκφραστούν, να μοιραστούν τις πεποιθήσεις τους και να κάνουν πράξη τις αποφάσεις τους για να χτίσουν την Danone του αύριο.
Οι τέσσερις αξίες μας (HOPE): ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΣ (HUMANISM), ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ (OPENNESS), ΑΜΕΣΟΤΗΤΑ (PROXIMITY) και ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟΣ (ENTHUSIASM) αποτελούν την ηθική μας πυξίδα.
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ
Για να καινοτομήσουμε πρέπει να ξεκινήσουμε από την έρευνα και την επιστήμη, γι' αυτό εργαζόμαστε δίπλα σε επιστήμονες και ειδικούς καθημερινά, σύμφωνα πάντα με την αποστολή μας: να φέρουμε υγεία μέσω της διατροφής σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους.
Το Ερευνητικό Κέντρο Carasso
Ένα γιαούρτι, 100 χρόνια επιστήμης
Το Ερευνητικό Κέντρο Carasso, το οποίο εγκαινιάστηκε στη Γαλλία το 2002, χρησιμοποιεί την τεχνογνωσία 1500 επιστημόνων από 48 χώρες. Η μελέτη της εξέλιξης των πολιτισμικών ιδιαιτεροτήτων των καταναλωτών, η διάδοση της ευημερίας μέσω των τροφίμων και η δημιουργία ασφαλών και υγιεινών προϊόντων είναι τα τρία κεντρικά σημεία που καθοδηγούν την ομάδα που αποτελείται από ερευνητές ειδικευμένους στη διατροφή, τη φυσιολογία, την ανοσολογία, τη νευρολογία, τη μικροβιολογία, τη μοριακή βιολογία, τη χημεία, την ασφάλεια τροφίμων, την επιστήμη συσκευασίας, την αισθητηριακή ανάλυση, την ενυδάτωση και επεξεργασία τροφίμων. Έτσι, με τα χρόνια το Ερευνητικό Κέντρο Carasso έχει επιβεβαιωθεί ως σημαντικό σημείο αναφοράς για όλες τις μάρκες του κλάδου γαλακτοκομικών προϊόντων.
Ερευνητικό Κέντρο Nutricia
Η επιστήμη στην υπηρεσία της ζωής. Γεννημένο το 2013 στην Ουτρέχτη της Ολλανδίας, το Ερευνητικό Κέντρο στεγάζει τις δραστηριότητες του τομέα της διατροφής στην πρώτη βρεφική ηλικία αλλά και της ιατρικής διατροφής. Πάνω από 600 άνθρωποι εργάζονται σε αυτό, για περισσότερα από 50 χρόνια, ενώ πρόκειται για ένα διεθνές κέντρο «γέννησης» ιδεών αφιερωμένο όχι μόνο στην καινοτόμα ανάπτυξη νέων προϊόντων αλλά και στη συνεχή βελτίωση της υπάρχουσας γκάμας των προϊόντων της Danone Nutricia.
Το Κέντρο βρίσκεται στο Επιστημονικό Πάρκο της Ουτρέχτης και γειτονεύει με νοσοκομειακά κέντρα, πανεπιστήμια και εταιρείες τα οποία σχηματίζουν ένα δίκτυο που συγκεντρώνει μελετητές από διαφορετικούς κόσμους. Από εδώ προέρχονται οι οδηγίες για τις άλλες ερευνητικές ομάδες της Nutricia που βρίσκονται στο Λίβερπουλ, τη Σιγκαπούρη, το Wuxi και το Σάο Πάολο.
Η Danone στον κόσμο
H Danone έχει παρουσία σε περισσότερες από 120 χώρες, με πάνω από 100.000 άτομα να εργάζονται σε αυτή, σε περισσότερες από 55 χώρες.
Μεταξύ των μεγάλων διεθνών εμπορικών μαρκών βρίσκουμε τα Activia, Actimel, Alpro, Aptamil, Danette, Danonino, Danio, Evian, Volvic, Nutrilon, Nutricia καθώς και ισχυρές τοπικές όπως τα Aqua, Blédina, Cow & Gate, Bonafont, Danacol, Horizon, Mellin, Mizone, Prostokvashino, Oikos, Silk, Vega κ.α.
Η Danone στην Ελλάδα
Στην Ελλάδα, η Danone δραστηριοποιείται σε μια μεγάλη ποικιλία κατηγοριών: από γαλακτοκομικά προϊόντα έως φυτικά προϊόντα, από βρεφικά γάλατα έως καινοτόμες διατροφικές λύσεις για την υγεία των μεγαλύτερων ηλικιών ή για την διατροφική διαχείριση ασθενειών (όπως μεταβολικά νοσήματα, ογκολογικά,, σαρκοπενία, αλλεργία κλπ).
Με βάση την ισχυρή πεποίθηση ότι η υγεία των ανθρώπων και των κοινωνιών και η υγεία του πλανήτη είναι άρρηκτα συνδεδεμένες, η Danone συμμετέχει σε σχέδια δράσης για να συμβάλλει σε όλους τους τομείς της βιωσιμότητας.
Από τον Φεβρουάριο του 2024, η Danone στην Ελλάδα απέκτησε την πιστοποίηση B Corp, χρησιμοποιώντας την επιχείρηση ως κινητήρια δύναμη αλλαγής, δημιουργώντας θετικό αντίκτυπο στην κοινότητα.
Η εταιρεία είναι επίσης πιστοποιημένη με το Great Place to Work και προωθεί τις αξίες της διαφορετικότητας και της ένταξης ενώ προωθεί πολιτικές υπέρ των γονέων και των φροντιστών .
Η Danone είναι παρούσα στην Ελλάδα με τις εμβληματικές μάρκες όπως Activia, Alpro, Danette, HiPro, SuperMario, Nutricia, Almiron, Milupa, Fortimel, Souvenaid, Neocate, Nutrini, Infatrini και πολλές άλλες.
Η Danone Ελλάδος είναι μέλος των οργανισμών ΣΕΠΤΕΔΕ, ECR, ΣΔΕ, Ελληνογαλλικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο